Tuesday, September 23, 2008

မိန္းမဆုိတာ

တကယ္ေတာ့ ဒီအခ်ိန္မွာ ဘယ္လုိစာမ်ိဳးမွ မေရးဘဲ အိမ္ျပန္အိပ္ေနတာ အေကာင္းဆံုးစိတ္ကူးပါ
ဒါေပမယ့္ မျပန္ခင္ေလးမွာ connection လဲ မဆုိသေလာက္ေလးေကာင္းေနတုန္းမွာ
စိတ္ထဲေျပာခ်င္တာေလးေတြ ေရးခဲ့ခ်င္ပါတယ္။စိတ္နဲ႔ကုိယ္နဲ႔လဲ မကပ္ပဲျဖစ္ေနပါတယ္..ေျပာခ်င္တာက ဒီလုိပါ။

ဆရာမ ဂ်ဴး ေရးတဲ့၀တၳဳေတြကုိ က်မၾကိဳက္ရတဲ့ အေၾကာင္းရင္းေတြ အမ်ားၾကီးရွိပါတယ္။
သူ႕ပရိတ္သတ္တုိင္းနဲ႕ ကြဲျပားႏုိင္ပါတယ္။က်မေျပာၾကည့္ပါ့မယ္..။က်မေျပာတဲ့ေနရာမွာ
မွားတဲ့ အယူအဆေတြလဲ ပါႏိုင္ပါတယ္။မွားတယ္ဆုိရင္ေတာင္ စာတစ္ပုဒ္၊ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ဟာ
ေရးေနရင္းမွာသာစာေရးသူက ပုိင္ပါတယ္တဲ့...၀တၳဳအျဖစ္၊ကဗ်ာအျဖစ္ေရာက္သြားျပီဆုိရင္ ဒါကုိ စာဖတ္သူက ပုိင္ပါတယ္တဲ့။
(က်မဆုိလုိ္ရင္းမွာ ေကာ္ပီရိုက္လုိ႔ ေျပာတဲ့မူပုိင္ခြင့္ ဆုိတာနဲ႔ ဘယ္လုိမွ မပတ္သတ္ပါ)
စာဖတ္သူၾကိဳက္သလို အနက္ေကာက္ယူလုိ႕ရျခင္း၊ၾကိဳက္သလုိခံစားႏုိင္ျခင္း၊
ကုိယ့္ဘ၀ထဲ ထည့္ဆြဲယူေတြးႏုိင္ျခင္း ဒါေတြကုိ ဆိုလုိတယ္လုိ႕ က်မနားလည္ထားပါတယ္။

က်မ ဆရာမ ဂ်ဴးစာေတြကုိ ၾကိဳက္ပါတယ္၊အထူးသျဖင့္ ၀တၳဳရွည္ေတြကုိ ပုိေလးနက္လွပါတယ္။
သူသည္အရင္က စာေပနယ္ပယ္မွာ ေ၀ဖန္မႈမ်ိဳးစံုကို ခါးစည္းခံခဲ့ရပါတယ္။
ဘာေတြ ဘယ္လုိျဖစ္ခဲ့၊ျဖစ္ခဲ့ သူ႕စာေတြကေတာ့ က်မရဲ႕ငယ္ခ်စ္ေတြပါပဲ။ဆက္လဲခ်စ္ေနဦးမွာပါပဲ။
ဂ်ဴးဟာ သူ႕ကုိ စာေပနယ္ပယ္က ဘာေတြ၀ုိင္းေ၀ဖန္လုိ႕ ဘာေတြျဖစ္ခဲ့တယ္ဆုိတာ က်မမသိပါဘူး။လက္လွမ္းလဲ မမွီခဲ့ပါဘူး။ သူ႕ပထမဆံုးလက္ရာ"အမွတ္တရ" ဆုိရင္ စာအုပ္သက္တမ္းက က်မအသက္ေလာက္ရွိပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္ က်မသူဘာေတြျဖစ္ခဲ့လဲ မသိခ်င္ပါ။က်မစာေတြ စဖတ္ဖုိ႔အားယူေနခ်ိန္မွာပဲသူ႔စာေတြ တလေဟာထြက္လာပါတယ္။
တုိက္တြန္းတဲ့သူေတြေၾကာင့္ေရာ၊ကုိယ္တုိင္ၾကိဳက္ႏွစ္သက္တာေရာ သူ႕စာေတြက က်မငယ္ခ်စ္ေတြ ျဖစ္လာခဲ့ပါတယ္။

သူ႕ စာေတြကုိက်မၾကိဳက္တယ္၊ဘာေၾကာင့္ၾကိဳက္လဲဆုိတာကုိ က်မဥာဏ္မွီသေလာက္ခြဲျခားရမယ္ဆုိရင္

(၁)သူ႔ဇာတ္ေကာင္ေတြသည္ နလပိန္းတံုးတစ္ေယာက္မွ မပါ ။ (ဘြဲ႕ေတြ ဒီဂရီေတြ လန္ျပန္ေနေအာင္တတ္တာကုိဆုိလုိျခင္းမဟုတ္ပါ။)

(၂)အတတ္ပညာတစ္ခုခုကုိအရင္းခံျပီးေရးပါသည္။
(ဘာသာစကား၊ပန္း၊ပတ္၀န္းက်င္ထိန္းသိမ္းေရး၊က်န္းမာေရး၊ခ်စ္ျခင္းအႏုပညာ..စသျဖင့္)

(၃)အဓိကက်မၾကိဳက္ရျခင္းအခ်က္မွာ မိန္းမဇာတ္ေကာင္ဦးစားေပး ဇာတ္လမ္းဖြဲ႕ျခင္းေၾကာင့္ျဖစ္သည္။
(မိန္းမေတြကုိ ႏွိမ့္ခ်သလုိ စကားလံုးေတြသံုးသည္။သို႕ေသာ္ တစ္ဇာတ္လံုးအေနႏွင့္ေျပာရရင္ ဘယ္ေတာ့မွမိန္းမေတြ
အေရးပါအရာေရာက္မႈကုိ ေပ်ာက္မသြားပါ။)

သူ႕၀တၳဳေတြထဲကတစ္ခုမွာ သူေျပာထားသမွ်စကားလံုးေတြထဲမွာ က်မၾကိဳက္တဲ့၊သိပ္လဲမွန္ကန္တဲ့ စကားတစ္ခြန္းရွိပါတယ္
" မိန္းမဆုိတာ ႏွာေခါင္းမရွိရင္ ခ်ီးေတာင္စားမွာတဲ့" ဒါက ဆရာမေျပာတဲ့ မိန္းမဆုိတာပါ။
ေကၽြးတဲ့သူကေတာ့ ေယာက်္ားေတြျဖစ္ေနပါလိမ့္မယ္တဲ့ တျခားသူေကၽြးတာမဟုတ္တန္ပါဘူး။က်မဒီလုိထင္တယ္။
ေသခ်ာစဥ္းစားရင္ မ်က္ရည္ေတာင္ထြက္ရတဲ့အထိမွန္ပါတယ္။ဘာလို႕မ်ားလဲ..။

သိပ္ေလးနက္စရာေကာင္းတဲ့စာေၾကာင္းပါေလ။
စဥ္းစားစရာတစ္ခုက မိန္းမေတြဘာလုိ႕ဒီလုိလုပ္သလဲ ဆုိတာပါပဲ။
က်မလဲ မိန္းမတစ္ေယာက္ပါပဲ။

No response to “မိန္းမဆုိတာ”