Tuesday, September 23, 2008

မေျပာခ်င္ဘူး.......ဒီအေၾကာင္းေတြ

က်မက လွမ္းေျပာလိုက္တယ္..
"ေဟ့ ခဏ ေနဦးေလ "
သူတုိ႕ ႏွစ္ေယာက္က ၾကားမၾကားေတာ့မသိဘူး
ေဘးက ျဖတ္သြားတဲ့ေကာင္ေလး ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ အသံက နားထဲကုိကန္႕လန္႕၀င္လာပါတယ္

"ေၾသာ္ ခဏမဟုတ္ပါဘူးကြယ္ အၾကာၾကီးေစာင့္ဆုိလဲ ျဖစ္ပါတယ္"
ဒါက က်မ ၾကားလုိက္သမွ်သာ... ေနာက္ မၾကားတာေတြ ရွိေသးတယ္..
နားသိပ္မေကာင္းတဲ့ ကုိယ့္ကုိယ္ကုိပဲေက်းဇူးတင္ရေတာ့မလိုပါပဲ...
ေျပာသြားတဲ့ လူငယ္ေတြကုိလွည့္ၾကည့္ျဖစ္ေအာင္ၾကည့္လုိက္ပါေသးတယ္...
ျမင္လုိက္ရေတာ့ စိတ္ထဲမွာ ေတာ္ေတာ္ေလး ခံရခက္ခက္ျဖစ္သြားပါတယ္
က်မ သူငယ္ခ်င္းေတြကအျမဲေျပာေလ့ရွိပါတယ္...နဲနဲေတာ့ ရိုင္းပါတယ္...
အဲ့ဒါမ်ိဳးလူေတြကုိ ထားရမယ့္သေဘာထားပါ..
ဒါေပမယ့္ က်မေတြးတာက က်မတုိ႕ဆီမွာက အဲ့ဒါမ်ိဳးေတြပဲ ပုိပုိမ်ားလာသလုိပါပဲ...
ေနရာ အကန္႕အသတ္မရွိ.. အခ်ိန္အကန္႕အသတ္မရွိ..
အသိုင္းအ၀ိုင္းအကန္႕အသတ္မရွိ ...ေစာ္ကားခ်င္တုိင္းေစာ္ကားေနၾကတာကို
မိန္းကေလးေတြ ခံေနၾကရတာ...
ေစာ္ကားမယ္ဆုိရင္ေတာင္ ကာလံေဒသံ ေရြးျပီးမလုပ္သင့္ဘူးလားကြယ္.
ဆုိပါေတာ့ က်မက ည ၁၁ နာရီမွာ အျပင္ထြက္တယ္.. မလံု႕တလံု၀တ္ထားတယ္
အဲ့ဒါမ်ိဳးဆုိေတာင္ နည္းနည္းနား၀င္ခံသာဦးမယ္ေလ...
ဒါေတာင္ က်မကုိယ္တုိင္ တစ္စံုတစ္ခုေသာ လူတန္းစားတစ္ရပ္ကုိ သတ္မွတ္လုိက္ရာ ေရာက္သြားျပီ...
(လူတုိင္းမွာ ကုိယ္စီကုိယ္စီ လြတ္လပ္စြာေနထိုင္ခြင့္ရွိသင့္တယ္ဆုိတာကုိ က်မ လက္ခံပါတယ္
ဒါေပမယ့္ သူတုိ႕ရဲ႕ လြတ္လပ္စြာေနထုိင္မႈကက်ေတာ့ သူတပါးရဲ႕ အရွက္သိကၡာကုိပါ ထိခုိက္လာျပီ မဟုတ္ဘူးလား)


ထားပါေတာ့ေလ အဲ့ဒါမ်ိဳးဆို ေျပာပါ.. စျပီးလမ္းထြက္တယ္ဆုိထဲက က်မရဲ႕ စိတ္ေရာကုိယ္ပါကုိ ျပင္ဆင္သြားမယ္..
ဒါေတြကို က်မ ခံႏိုင္ရည္ရွိရမယ္၊ၾကားႏုိင္စြမ္းရွိရမယ္.. ဟုတ္တယ္မလား
ခုဟာက ညေနပဲရွိေသးတယ္ ျပီးေတာ့ အင္မတန္မွ လူရႈပ္တဲ့ လမ္းမေပၚၾကီးမွာ...
က်မတုိ႕ မိန္းကေလးေတြမွာ ဘာမွျပန္လည္ေခ်ပခြင့္မရွိပါဘူး...
ေျပာခ်င္တဲ့သူကေတာ့ ေျပာခ်င္တာေျပာျပီးထြက္သြားႏွင့္ျပီ
အေျပာခံလုိက္ရတဲ့သူမွာသာ...စိတ္ထဲ က်လိက်လိျဖစ္က်န္ခဲ့တာ
အံမယ္ သူတုိ႕က ေျပာျပီး ခပ္လွမ္းလွမ္းေရာက္မွ အင္မတန္ရြံစရာေကာင္းတဲ့ အၾကည့္နဲ႕ လည္ျပန္ငဲ့ၾကည့္ေသးတာရွင့္
ဘယ္ေလာက္မ်ားေအာက္တန္းက်တဲ့ အျပဳအမူမ်ားလဲကြယ္..ေတာ္ေတာ္လည္း ရြံစရာေကာင္းပါတယ္

က်မတစ္ဆက္တည္းေတြးျဖစ္တာေတြ အမ်ားၾကီးပါပဲ က်မအေျပာခံရလုိ႕မွ မဟုတ္ပါဘူး
က်မလုိမ်ိဳး တေန႕တေန႕ မိန္းကေလးေတြ ဘယ္ႏွစ္ေယာက္ေလာက္မ်ား စိတ္တုိ ေဒါသထြက္ျဖစ္ေနရသလဲ
မခန္႔မွန္းႏုိင္ပါဘူး...အေတြးက ခ်ာလည္ရိဳက္ေနပါတယ္..
တခါတေလဆုိ ေျပာဆုိသြားတဲ့အထဲမွာကုိယ္လိုပဲ မိန္းကေလးေတြ ပါေနေသးတယ္
အလုိေလး ျမတ္စြာဘုရား..ဘာေတြျဖစ္ကုန္ျပီလဲ မသိေတာ့ပါဘူး...
မိန္းကေလးေတြကလဲ " ဟဲ့ " လုိ႕ တစ္ခြန္းမေအာ္ပါဘူး
ဒါဆုိ သူတုိ႕အတြက္ေတာ့ ဒီလုိ ကိစၥဟာ သာမာန္အျဖစ္အပ်က္ပဲမ်ားလား

ခုေခတ္က ဘာေတြျဖစ္ေနမွန္းကုိ မသိပါဘူး...အားလံုးက ရိုင္းလုိက္ဖုိ႕ကုိ ၀န္မေလးပါဘူး..
က်မ အယူအဆတစ္ခုရွိပါတယ္...ဘယ္သူေတြက ဘာေတြျဖစ္ေအာင္လုပ္ေနေန ကုိယ္က သူမ်ားဖန္တီးဖုိ႕ ရြံ႕ရုပ္မဟုတ္ပါဘူး
ကုိယ့္ကုိယ္ကုိ တည္ေဆာက္ႏုိင္ရမယ္..ကုိယ့္ကုိယ္ကုိ ဖန္တီးမွာေပါ့ က်မဆုိလုိခ်င္တာက ကုိယ့္ဘ၀ကုိ ကုိယ္ပိုင္ရမယ္..
အနဲဆံုးဘာမွ မပုိင္ဘူးဆုိရင္ေတာင္ ကုိယ့္ကုိယ္က်င့္တရားကုိယ္ပုိင္ရမယ္
ခုေတာ့ သူတုိ႕မ်ားမွာေတာ့ ဖ်က္ခ်င္တုိင္းဖ်က္ဆီးတာကုိ အဖ်က္ဆီးခံေနၾကတယ္
လူေတြဟာ အစြန္အဖ်ားကုိအမိအရ ဖမ္းဆုပ္ပါတယ္ တကယ္ လက္လွမ္းမွီေအာင္ ေျပးလုိက္တတ္တယ္...
မမွီရင္ မွီတာေလး ေျပးဆြဲၾကတယ္ ဘာကိုမွ လက္လြတ္မခံပါ...
အ၀တ္အစား၊ဖက္ရွင္၊ဂီတ၊လူေနမႈပံုစံ၊စသျဖင့္ေပါ့ေလ
ရုပ္ပုိင္းဆိုင္ရာနဲ႔ ပတ္သက္ရင္ ဘာကုိမွ လက္လြတ္မခံပါဘူး..
ဒါေပမယ့္ သူတို႕ေမ့ထားၾကတယ္ ေမ့ထားၾကတဲ့အရာေတြ အမ်ားၾကီးပါပဲ
က်မ ဥာဏ္မွီသေလာက္ ေျပာရမယ္ဆုိရင္ေတာ့ ခုက်မတုိ႕ ခံစားေနရတာေတြဟာ ေခတ္ရဲ႕ ရိုက္ခတ္မႈေတြပါပဲ..
ေပးသေလာက္ကိုပဲ ယူတတ္ျပီး ေဖ်ာက္ထားတာကုိ မရွာေဖြခ်င္ၾကတဲ့ လူေတြရဲ႕
ေစာ္ကားမႈ မွန္သမွ်ကုိ က်မတုိ႕ေတြ ခါးစည္းခံစားေန၇တာပါပဲ...ေတာ္ေတာ္ေလးရင္နာဖုိ႕ေကာင္းပါတယ္...

ဒါေပမယ့္ က်မသိပါတယ္ ခုလဲ က်မစာေတြကုိလာဖတ္တဲ့သူေတြက က်မထက္အရာရာ ပုိျပီးျပည့္စံုၾကမွာပါ...က်မေျပာေနတာေတြကုိလဲ သိျပီးသားပဲျဖစ္မွာပါ
ဒါေပမယ့္ က်မဒီအေၾကာင္းကုိ အားလံုးျပန္လည္အမွတ္ရေအာင္ ေရးလုိက္ရပါတယ္..
ေနာက္ဆံုးေတာ့ ဒါက က်မရဲ႕ မရင့္က်က္မႈေတြလုိ႕ပဲ သတ္မွတ္ရပါေတာ့မယ္...

No response to “မေျပာခ်င္ဘူး.......ဒီအေၾကာင္းေတြ”