Tuesday, September 23, 2008

အျပင္ဘက္သို႔ ခရီးတစ္ေခါက္

က်မ outside world ကိုပဲ အာရုံစုိက္ေနမိတာ ဘယ္ေလာက္ၾကာေနပါလိမ့္...

က်မရဲ႕ ဆရာကေတာ့ ခဏခဏေျပာေလ့ရွိတဲ့ စကားတစ္ခြန္းရွိတယ္..
computer screen နဲ႔ပဲ စကားေျပာမေနၾကပါနဲ႔တဲ့
အျပင္ေလာကမွာ ေသြးနဲ႔ကုိယ္ သားနဲ႔ကုိယ္ေတြ ရွိပါတယ္တဲ့..ဘာလုိ႔ သက္ရွိလူသားက သက္မဲ့ကုိ အေရးတယူလုပ္ေနၾကတယ္ဆုိတာ သူစဥ္းစားလုိ႔ကုိမရခ်င္ဘူး ေေတာ္ရုံပဲေကာင္းပါတယ္ တဲ့

က်မတတ္တဲ့ သင္တန္းမွာက လူငယ္ေတြလုိလုိခ်ည္းပါပဲ။ဲ 85 ရာခုိင္ႏႈန္းက အသက္ 20 ေအာက္ေတြ… ဆရာကေတာ့ သူ႔ရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႔ သူေျပာတာပါ ...က်မကေတာ့ ကုိယ္လုိရာကုိယ္ဆြဲေတြးျပီး နားလည္လက္ခံခဲ့ပါတယ္..

က်မကုိယ္တုိင္လဲ က်မအခ်ိန္ေတြကုိ လက္ေတြ႕ဘ၀ရဲ႕ အျပင္ဘက္မွာ ကုန္ဆံုးေနခဲ့ပါတယ္ အလြယ္အသင့္ ရတဲ့ေနရာေတြမွာ ေနထုိင္ခဲ့ပါတယ္...ကိုယ္ကုိယ္တိုင္ မယိုင္လဲေအာင္ ရပ္တည္ေနရခ်ိန္မွာ ဘယ္သူေတြ ဘာျဖစ္လုိ႔ ဘာေတြလုိအပ္ေနတယ္ဆုိတာကို အသိသာ ရွိျပီး အျမင္ရွိဖုိ႔ ခဏေမ့ထားရပါတယ္….

အားခ်ိန္ရွိတာနဲ႔ အင္တာနက္ဆုိင္ကုိ ေျပးေတာ့တာပါပဲ... အရင္တုန္းကေပ်ာ္စရာေနရာေတြက ခုေပ်ာ္စရာမဟုတ္ေတာ့တာလဲ ပါတာေပါ့… ဟုိဟုိဒီဒီလဲ မသြားခ်င္ေတာ့ပါဘူး။ က်မသူငယ္ခ်င္းေတြကလည္းေျပာပါတယ္ နင္ေတာ့ ဘေလာဂ့္ကိုက္ေနျပီတဲ့။
ကိုက္ေနျပီဆုိတာက စြဲလန္းတာကိုေျပာတာပါ (မသိတဲ့လူေတြရွိမွာစုိးလုိ႔ပါ...စကားခ်ပ္)

အင္တာနက္ေရွ႕ပဲ ေရာက္ေနလုိ႔ စာဖတ္ခ်ိန္ကုိ ညၾကီးမင္းၾကီးမွအခ်ိန္ယူရပါတယ္ ...
စာကေတာ့ မဖတ္ပဲ မေနႏုိင္ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္မေန႔က က်မအရင္အလုပ္ကလုပ္ေဖာ္ကုိင္ဖက္
အစ္မေတြနဲ႕ျပန္ဆုံျဖစ္ပါတယ္..အဲ့ဒီေတာ့မွ “ေၾသာ္..ငါကေတာ္ေတာ္ပဲ လက္ေတြ႕ဘ၀နဲ႔
ကင္းကြာေနတာပါေရာလုိ႔ …အျပင္ေလာကကုိ ေရာက္ေနတာပါေရာလား” လုိ႔ေတြးမိပါတယ္ ...
အဲ့ဒီလုိဆုိေတာ့ online ေပၚကေဘာ္ဒါေတြက တစ္မ်ိဳးထင္ေနပါဦးမယ္ မဟုတ္ရပါဘူး..
လူစင္စစ္နဲ႔ စာလုံးေတြ ကြာျခားခ်က္ကို လူတုိင္းနားလည္ၾကမွာပါ.. မတတ္သာလုိ႔သာ
ဒီ computer ၾကီးနဲ႕ အဖက္လုပ္စကားေျပာေနၾကရတာပါ ျဖစ္ႏုိင္ရင္ ဘယ္လုပ္ခ်င္ပါ့မလဲ ဒါေပမယ့္တစ္ခုေတာ့ရွိတယ္ ဒါနဲ႔မွ အေဖာ္ျပဳခ်င္ၾကသူေတြလဲ ရွိေနမွာပါ
က်မ အသိုင္းအ၀ုိင္းမွာ မရွိတာလဲ ျဖစ္ေကာင္းျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။

ေျပာခ်င္တာက ဒီလုိပါ မေန႔က သူတုိ႔ေတြနဲ႕ဆံုတယ္ ေျမာက္ဒဂံုက တစ္ေယာက္ရဲ႕ ေဆးဆုိင္ေလးမွာပါ။
မွတ္တုိင္ကေန သူ႔ဆုိင္ကုိေရာက္ဖုိ႔ဆုိ ခဏပဲၾကာပါတယ္ ကားေပၚကဆင္းျပီး သူ႔ဆုိင္ကုိ အသြားမွာပဲ က်မအတြက္ စိတ္စေနာင့္စနင္းျဖစ္စရာ တစ္ခုၾကံဳပါတယ္
မွတ္တုိ္င္မွာ ရပ္ေနတဲ့ လူတစ္ေယာက္က က်မရဲ႕ ေဘာင္းဘီေဘးအိတ္ကုိ လက္လွမ္းႏႈိက္လုိက္ပါတယ္
ခါးပုိက္ႏႈိက္တာလည္း မဟုတ္ေလာက္ဘူးလုိ႔ ထင္မိပါတယ္ ဘာလုိ႔ဆုိေတာ့ လူပံုစံက မ်က္လံုးေတြက နဲနဲထူးျခားေနပါတယ္.ရဲတင္းမႈေတြ မပါဘူး ေၾကာက္ရြံ႕မႈေတြကို အထင္းသားျမင္ေနရတယ္ (က်မလူကဲခတ္ညံ့ခဲ့ရင္ေတာ့ မေျပာတတ္ဘူးေပါ့ေလ)
အိတ္ထဲမွာ ဘာမွမပါဘူး i pod ရယ္ …ၾကိဳးေတြရယ္ပဲ ပါပါတယ္ သူ႔စိတ္ထဲမွာေတာ့ ဘာေတြထင္လုိ႔လဲ မသိပါဘူး… သူ႔ကုိ က်မခ်က္ခ်င္းလွည့္ၾကည့္လုိက္ေတာ့ နဲနဲေလး တြန္႔သြားျပီး တစ္ဖက္ကုိ လွည့္သြားပါတယ္ က်မသူ႕ကုိ ၾကည့္ျပီးေတာ္ေတာ္ေလး စိတ္မေကာင္းျဖစ္ရပါတယ္
အ၀တ္အစားကလည္း ဘာ၀တ္ထားလုိ႔ထားမွန္းေတာင္ ခန္႔မွန္းလုိ႔ မရပါဘူး ပိန္လုိက္တာမွလဲ လြန္ပါေရာ.. သူ႔ခမ်ာ သူ႔ဘာသာသူ ႏႈိက္လုိက္တုန္းက ႏႈိက္ျပီး.. ျပီးမွ ေၾကာက္ေနပံုပါပဲ ပထမေတာ့ က်မလဲ နည္းနည္းေတာ့ လန္႔သြားပါတယ္
လန္႔ျပီးေတာ့လည္း ေအာ္လုိက္မိပါေသးတယ္ ျပီးမွ သူ႔ပံုပန္းကုိ ၾကည့္ျပီး အားနာမိတယ္…
သူဟာ တကယ္ ခါးပိုက္ႏိႈက္ျဖစ္ေနဦးေတာ့ သူ႔အေနနဲ႔ ဒီလုိလုပ္တာ သူ႔အင္..သူ႔အားနဲ႔ လုပ္သင့္တဲ့ အခ်ိန္ကုိေရာက္ေနျပီလုိ႔ က်မယံုၾကည္ပါတယ္။က်မ အေတြးနယ္ခ်ဲ႕ေနမိတယ္ …
ဒီေန႔ ဒီခ်ိန္မွာ လူတစ္ေယာက္ဟာ သူ႔မွာ အိမ္ေထာင္ရွိမယ္. (ကေလးမရွိေသးဘူးလုိ႔ပဲ ေတြးၾကရေအာင္).. အိမ္ေထာင္ကလည္း ၀င္ေငြရွိေနခဲ့ရင္ေတာင္ သူ႔တစ္၀မ္းတစ္ခါး အတြက္မလံုေလာက္ပါဘူး ဒါေၾကာင့္ သူလုပ္တာကို မွန္တယ္မွားတယ္ မေ၀ဖန္ရဲေပမယ့္ သူလုပ္သင့္တယ္လုိ႔ က်မထင္ပါတယ္။
က်မတုိ႔ အတတ္ပညာနဲ႔ ဗိုက္ျဖည့္တဲ့သူေတြေတာင္ ေလာက္ငပါရဲ႕လား…
ဒါေပမယ့္ ခက္တာက ေတာင္မင္းကုိ ေျမာက္မင္းမကယ္ႏုိင္ျဖစ္ေနၾကတာဆုိေတာ့….
(ေတာင္မင္း ေျမာက္မင္း ဆုိသည္မွာ လူသာမာန္ကုိ ဆုိလုိပါသည္။)

က်မ သူ႔ကုိ စိတ္မဆုိးေတာ့ပါဘူး….ဆုိးခ်င္စိတ္လဲ မရွိေတာ့ပါဘူး


အရင္အလုပ္မွာတုန္းက အညာရြာေတြကုိ ေထာက္ပံ့ေရးအတြက္ သြားရရင္ က်မနဲ႔ အတူတူခရီးသြားဖက္ အစ္ကုိ တစ္ေယာက္ကေျပာတာေလးျပန္သတိရမိပါတယ္
ရြာကလူေတြက အင္တာနက္ဆုိတာ အနက္ေရာင္လားလုိ႔ေမးလိမ့္မယ္..
ကြန္ျပဴတာကုိ ကြန္ပစ္တာလုိ႔ေျပာတတ္တယ္…
(ဒါကလည္း ညဘက္ၾကည့္ခဲ့တဲ့ ဗမာဗြီဒီယိုကားထဲက ၾကားခဲ့ရတာ…)
အမ္ပီသရီးဆုိတာ 3 ဂဏန္းနဲ႔ ပတ္သတ္တာလား….
ဒီဗြီဒီကုိ စီဒီစက္လုိ႔ပဲ ေခၚတတ္တယ္
အသံခ်ဲ႕စက္ဆို ဓာတ္စက္လုိ႔ တြင္တြင္ေျပာတယ္..
အညာသူ အညာသားရယ္မွ မဟုတ္ရပါ…ျမန္မာျပည္မွာ ရွိသမွ်လူေတြရဲ႕ ထက္၀က္ေလာက္က အတူတူပါပဲ.. ဒီေလာက္..ရိုးသားတဲ့ ျမန္မာေတြရယ္ပါ…
ဘယ္ (လူ) ကမွ အေၾကာင္းမဲ့ သက္သက္လူမသတ္တတ္ပါဘူး …

ေအာ္ကြယ္ ဘာရယ္မဟုတ္ပါဘူး အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ားကေန ေ၀းကြာခဲ့ရတဲ့ တစ္ေန႔တာ ၾကံဳေတြ႕ရတာေလးေတြကုိ ထင္သလုိျပန္ေရးထားတာပါ။

No response to “အျပင္ဘက္သို႔ ခရီးတစ္ေခါက္”