Sunday, October 05, 2008

ဘေလာ့ဂ္လုိ႔ေတြ႔လုိက္တာနဲ႔

မေန႔တုန္းက နယ္ကေနလာျပီးအလုပ္လုပ္ေနတဲ့သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္နဲ႔ Gtalkကေနစကားေျပာျဖစ္ၾကသည္။
အရင္တုန္းက က်မကသူ႔နယ္မွာအလုပ္သြားလုပ္ခဲ့ဘူးသည္။
အဲ့ဒိတုန္းက သူကတတ္ႏိုင္သမွ်က်မကုိကူညီခဲ့သည္။အထူးသျဖင့္အခ်ိန္ေပးျပီးကူညီခဲ့သည္။
သူတို႔ေဒသမွာ က်မသြားခ်င္တဲ့ေနရာေတြမွန္သမွ်လုိက္ပုိ႔ေပးသည္။ေျပာရရင္က်မစပ္စုသေလာက္ကုိ
သူက၀ါသနာမပါလွပဲလုိက္ကူညီခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။က်မအလွည့္က်ေတာ့ သူ႔ေလာက္မကူညီႏုိင္ခဲ့တာေတာ့ေသခ်ာသည္။
နယ္နဲ႔ရန္ကုန္နဲ႔က မတူတာအဲ့ဒါေတြျဖစ္သည္။အထူးသျဖင့္အခ်ိန္ျဖစ္သည္။နယ္မွာကေတာ့ကုိယ္လဲနယ္မွာေနခဲ့သူဆုိေတာ့
အခ်ိန္ေတြ ဘုန္းေဘာလေအာေပါတာကုိသိသည္။ဒါေပမယ့္ရန္ကုန္မွာေတာ့ အခ်ိန္ေတြကဘယ္လုိကုန္မွန္းကုိမသိေအာင္
ျဖစ္ေနရသည္။(အဟဲ ကုိယ့္ကုိယ္ကုိ အင္မတန္မွအလုပ္မ်ားရွာတဲ့ အေကာင္၊ဗေလာင္လုိလုိဘာလုိလုိေပါ့ေလ)
ဒါနဲ႔ေျပာရရင္ သူအလုပ္မရခင္တုန္းကေတာ့တတ္ႏုိင္သမွ်ကူညီေပးခဲ့သည္။
သူအလုပ္ရျပီးေနာက္ပုိင္းက်ေတာ့ သူအားတဲ့ရက္ ကုိယ္မအား၊ကုိယ္အားတဲ့ရက္သူမအားနဲ႔
မေတြ႔ျဖစ္တာ လႏွင့္ပင္ခ်ီခဲ့ျပီ။မေန႔တုန္းကေတာ့ ေတြ႔တုန္းၾကံဳတုန္းေလး စကားေတြေျပာျဖစ္ၾကသည္။

သူက နင္ဘာလုပ္ေနလဲေမးေတာ့ ငါဘေလာဂ့္တစ္ခုလုပ္ျပီး အဲ့ဒိထဲမွာ စာေရးေနတယ္လုိ႔ေျပာျဖစ္တယ္...။
ဘေလာ့ဂ္ဆုိတာဘာလဲ သူသိေအာင္ ကိုယ္တတ္သေလာက္မွတ္သေလာက္ေလး ေျပာျပျဖစ္သည္။
အမွန္ေတာ့ မသိတဲ့သူကုိ မတတ္တဲ့သူကဆရာလုပ္ျခင္းမွ်သာျဖစ္ပါသည္။က်မစာေရးေနတယ္ဆုိေတာ့
သူကအရမ္းထူးဆန္းေနတဲ့ပုံနဲ႔။"ဘာ နင္ကစာေရးတယ္ ဟုတ္လား"ဟုျပန္ေမးသည္။
သူတုိ႔ဆီမွာ အလုပ္သြားလုပ္တုန္းကဖိန္႔ေကာင္းေကာင္းနဲ႔ တစ္ခုခုဆုိဗ်ဴး၊ျဗဲလုပ္တတ္တဲ့
က်မကဟုတ္တိပတ္တိစာေရးေနတယ္ဆုိေတာ့လဲ သူမယံုႏုိင္တာ
ထူးေတာ့မထူးဆန္းပါ။ဒါနဲ႔က်မလဲ သိပ္မျပခ်င္သလုိပံုစံႏွင့္ က်မလိပ္စာကုိလက္သိပ္ထုိးေပးလုိက္ေတာ့သည္။
ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ က်မဒိုမိန္းက blogspot ျဖစ္ေနေတာ့သူဆီကေန၊သူသံုးေနတဲ့စက္ကေနဒီအတုိင္းဖြင့္လုိ႔မရဘူး။
တစ္ခုခုနဲ႔ေက်ာ္မွရမယ္။ဒါကုိသူကမလုပ္တတ္။က်မကလဲ သိပ္ျပခ်င္ေနသူဆုိေတာ့တတ္သမွ်၊မွတ္သမွ်
ေက်ာ္နည္း၊ခြနည္းေတြကုိသူ႔ကုိလွမ္းေျပာသည္။သူကလဲလုိက္လုပ္၊ဒါေပမယ့္အဆံုးမေတာ့ဘယ္လုိမွမရပါ။
က်မလဲ ၾကာလာေတာ့ေျပာေနရင္းကေမာလာသည္။

ဒါေၾကာင့္ပဲ"နင္သံုးေနတဲ့ဆုိင္က ၀န္ထမ္းေတြကုိေျပာလုိက္၊ဒါဆုိဒ္ကုိၾကည့္ခ်င္တယ္ဖြင့္ေပးပါလုိ႔ေျပာလုိက္"လုိ႔ေျပာခိုင္းလုိက္သည္။
သူေျပာတယ္ထင္သည္။10မိနစ္ေလာက္ၾကာေတာ့ စိတ္ညစ္ေနတဲ့ေလသံနဲ႔လွမ္းေျပာသည္။
"ဒါေတြက Policy ဆုိဒ္ေတြ၊ဒါေတြကုိဖြင့္မေပးႏုိင္ဘူး"လုိ႔ေျပာတယ္လုိ႔သူကက်မကုိလွမ္းေျပာသည္။
ေဒါသအမ်က္ေခ်ာင္းေခ်ာင္းထြက္ရသည္။သူကုိ႔လဲ ဒါေလးေတာင္မလုပ္တတ္ရန္ေကာလုိ႔ေဒါသထြက္သည္။
ဘေလာ့ဂ္စေပါ့တ္လုိ႔ေတြ႔လုိက္တာနဲ႔ ထင္ရာျမင္ရာစြတ္ေျပာလုိ႔လဲေဒါသထြက္သည္။
စိတ္မေကာင္းျဖစ္ရသည္။က်မဆုိဒ္တစ္ခုထဲတင္မဟုတ္ပါ၊တျခား၊တျခားေသာအစ္ကုိ၊အစ္မေတြရဲ႕ စာေကာင္းေပမြန္ေတြလဲ သူ႔ကုိေပးဖတ္ခ်င္သည္။ေနာက္ၾကံဳမွ ေသခ်ာေက်ာ္နည္း၊ခြနည္းေတြကုိ ကိုယ္ေလ့လာထားသေလာက္ေျပာျပရဦးမယ္ဟုပဲ ေတးထားမိပါေတာ့သည္။

2 Responses to “ဘေလာ့ဂ္လုိ႔ေတြ႔လုိက္တာနဲ႔”

ATN said...

အရိပ္ေအာက္က ပန္းပြင့္ေတြရဲ႕ ဒုကၡကလည္း မေသးပါလား ညီမေရ႕

mirror said...

ဟုတ္ကဲ့ အစ္ကုိမလုပ္တတ္၊လုပ္တတ္နဲ႔ၾကိဳးစားပမ္းစား
လုပ္ထားတာေလးေတြလဲ ဘယ္အခ်ိန္အဖ်က္ဆီးခံရမလဲ
ဆုိျပီး က်ီးလန္႔စာစားပါပဲ