Monday, April 05, 2010

ေခါင္းကုိက္ျခင္း


တဒိတ္ဒိတ္နဲ႔ ညၾကီးအခ်ိန္မေတာ္တုိ္င္တဲ့အထိ မေပ်ာက္ႏုိင္ေအာင္ ကုိက္ခဲေနတဲ့ က်ေနာ္႔ရဲ႕ဦးေခါင္းထဲက ဦးေဏွာက္ကုိ ဖာက္ထုတ္ျပီး တစ္ေနရာရာကုိသာ လႊင့္ပစ္ခ်င္မိေတာ့တယ္။ က်ေနာ့္အခန္းေလးက သိပ္ျပီး က်ဥ္းေမွာင္ေနလုိ႔မ်ားလား..။ အသက္၀၀ရွဴလုိက္ရရင္ နဲနဲမ်ားသက္သာေလမလား ဆုိတဲ႔ အေတြးနဲ႔ ေလသန္႔သန္႔ေလးရႏုိင္ဖို႔ အခန္းအျပင္ဘက္ကုိ က်ေနာ္ထြက္ရပ္မိတယ္..။

ေလထဲမွာ မုိးေငြ႕ပါတယ္..။ ျပင္းရွရွနဲ႔ အႏုဆံုး၊ အလတ္ဆံုးေလကုိ က်ေနာ္ရွဴရႈိက္ခြင့္ရလုိက္တယ္..။

က်ေနာ့္စိတ္ေတြ အလုိလုိၾကည္ႏူးလာတယ္။ ေခါင္းကုိက္တဲ့ေ၀ဒနာလဲ ခဏတာေတာ့ သက္သာသြားသလုိရွိတယ္။ခါင္းသိပ္မာလြန္းတဲ့ က်ေနာ္သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္က သူ ဘယ္ေလာက္ပင္ ေခါင္းကုိက္ေနပါေစ၊ က်ေနာ့္လုိ စိတ္ရွည္ရွည္နဲ႔ အလုိလုိေခါင္းကုိက္ေပ်ာက္သြားတဲ့အထိ
ဘယ္တုန္းကမွ မေစာင့္ပါ။ ဒါေၾကာင့္မုိ႔ သူ႔အိတ္ထဲမွာ မပါမျဖစ္ ပစၥည္းတစ္ခုအျဖစ္ အကုိက္အခဲ ေပ်ာက္ေဆး၊ ပါရာစီတေမာလ္ေတြကဒ္လုိက္၊ ကဒ္လုိက္ ရွိေနတတ္သည္။
"ေဟ့ေရာင္ .. မင္းအဲ့ဒါေတြသိပ္မသံုးနဲ႔ကြာ" လုိ႔ က်ေနာ္ေျပာသင့္မွန္းသိေပမဲ့ က်ေနာ္ဘယ္တုန္းကမွ မေျပာျဖစ္ခဲ့ပါ။ ဘာလုိ႔ဆုိ အဲ့ဒခါင္းကုိက္တဲ့ေ၀ဒနာကုိ က်ေနာ္ကုိယ္ခ်င္းစာလု႔ိျဖစ္သည္။ ထုိ႔အျပင္ စိတ္ျမန္တဲ့ သူ႔အတြက္ အဲ့ဒီလုိနည္းလမ္းက အဆင္ေျပဆံုးျဖစ္သည္။ ဒီလုိႏွင့္ သူ အကုိက္အခဲေပ်ာက္ေဆးေတြသံုးတုိင္း ဘယ္တုန္းက မတားျမစ္ခဲ့ဖူးပါ။ မဟုတ္ရင္ သူေခါင္းကုိက္လြန္းျပီး စိတ္မၾကည္မလင္ျဖစ္ကာ ၀့ပတ္ရမ္းတဲ့လူေတြထဲ ထိပ္ဆံုးကေန က်ေနာ္ ပါလာမွာကုိ သိေနလုိ႔ ျဖစ္သည္။

အစာအိမ္နာနဲ႔ အျမဲႏွစ္ပါးသြားေနရတဲ့ က်ေနာ့္အတြက္ ေခါင္းကုိက္ေ၀ဒနာ အလ်င္အျမန္ေပ်ာက္ကင္းမယ္႔ ေဆးေတြလဲ သူလုိ႔ တရပ္စပ္မီွ၀ဲဖုိ႔ မျဖစ္ႏုိင္ပါ။ ဘာေၾကာင့္ က်ေနာ္တုိ႔သူငယ္ခ်င္းေတြ ေခါင္းကုိက္တတ္ၾကမွန္းမသိပါ။ ခါင္းကုိက္ေရာဂါဟာ ကူးစက္ေရာဂါ မဟုတ္ေပမယ့္ က်ေနာ္တုိ႔သူငယ္ခ်င္းေတြထဲၾကားထဲမွာေတာ့ ကူးစက္ေရာဂါတစ္ခုလုိ တစ္စတစ္စနဲ႔ လူစံုတက္စံု ျဖစ္လာခဲ့သည္။ အဲ႔ဒီေခါင္းကုိက္ေ၀ဒနာကုိ စတင္သယ္ေဆာင္လာခဲ့သူမွာ က်ေနာ္ျဖစ္သည္။

လြန္ခဲ့တဲ့ေလးႏွစ္ေလာက္တုန္းက စတင္ခံစားခဲ့ရတဲ့ ေခါင္းကုိက္ေ၀ဒနာကုိ က်ေနာ္ ေယာင္လို႔ပင္ ျပန္ျပီးစဥ္းစားခ်င္ပါ။ ခုျပန္ေတြးရင္ ခုတဒိတ္ဒိတ္ ကုိက္လာသလို ခံစားရသည္။ ဘာေၾကာင့္ျဖစ္ႏိုင္လဲဆုိတဲ့ ေရာဂါဇစ္ျမစ္ကုိ လုိက္ရွာရင္းက က်ေနာ္လဲ မ်က္မွန္ေလးတစ္လက္ အေဖာ္ရလာခဲ့သည္။ ပံုမွန္ၾကည့္ေနက်ျဖစ္တဲ့ အမဲေရာင္ ေက်ာက္သင္ပုန္းေနရာမွာ အျဖဴေရာင္ေက်ာက္သင္ပုန္းနဲ႔ အစားထုိးလာတာ၊ ျပီးေတာ့ အဲ့ဒီအျဖဴေရာင္ေပၚမွာမွ အနီေရာင္နဲ႔မွင္နဲ႔  လူ႔ေသြးေၾကာမွ်င္ေတြ၊ အရုိးေတြ၊ ကုိယ္တြင္း ကလီစာေတြကုိ ဆြဲျပတတ္တဲဆရာမေတြေၾကာင့္ က်ေနာ္ေခါင္းကုိက္တဲ့ေ၀ဒနာရခဲ့ရတာလုိ႔ ေျပာေတာ့ မင္းငရဲၾကီးမယ္လုိ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြက
က်ေနာ့္ကုိ ၀ုိင္းလုိ႔ အျပစ္တင္ၾကသည္။

ခုေတာ့ သူတုိ႔လဲ က်ေနာ့္ကုိ ကုိယ္ခ်င္းစာတတ္ေလာက္ျပီဟု ထင္ပါသည္။ က်ေနာ္ကေန စလုိက္တဲ့ အဲ့ဒခါင္းကုိက္ေ၀ဒနာမွာ ခုဆုိက်ေနာ့္သူငယ္ခ်င္း ႏွစ္ေယာက္စလံုးမွာပါ ကူးစက္ခံေနရျပီျဖစ္သည္။

သူတုိ႔ဆီကုိ အဲ့ဒီေရာဂါေရာက္တဲ့အခ်ိန္မွာ က်ေနာ္ကျဖင့္ ခါင္းကုိက္ျခင္းနဲ႔ ေနသားက်ေနခဲ့ျပီ။၀ဒနာက သက္သာလာတာမဟုတ္ပဲ ေ၀ဒနာကုိ ခံႏုိင္လာတာျဖစ္သည္။

အဂၤလန္နဲ႔စင္ကာပူကေန ဘြဲ႔လြန္ေတြယူျပီးျပန္လာတဲ့မိတ္ေဆြ ဆရာ၀န္ တစ္ေယာက္ကေတာ့ အသက္သာဆံုးနဲ႔ လြယ္လင့္တကူအျဖစ္ဆံုး ဆးနည္းတစ္ခု က်ေနာ့္ကုိေျပာဖူးသည္။ မင္းေခါက္ကုိက္လာျပီ ဟ့ ဆုိတာနဲ႔ ေရေတြ တစ္ပုလင္းျပီးတစ္ပုလင္းသာသာက္ကြာ၊ ၿပီးရင္ သာက္သမွ် ျပန္သာထုတ္ပစ္လုိက္။ အဲ့လုိဆုိ မင္းသက္သာသြားလိမ့္မယ္ မုခ်တဲ့။ က်ေနာ္ စမ္းသပ္ၾကည့္ဖူးပါသည္။ သူ႔နည္းက အတန္အသင့္ေတာ့ အဆင္ေျပသလုိရွိတဲ့အတြက္ သူ႔ကုိ ေက်းဇူးတင္ရပါသည္။

က်ေနာ့္မိခင္ကေတာ့ ၀မ္းတစ္လံုးေကာင္းလုိ႔ေခါင္းမခဲတဲ့။ " သားတုိ႔ေခတ္ပညာေတြ သင္တာလဲ သင္ေပါ့။ ေရွးအယူလဲ မပယ္င့္ဘူး။ ၀မ္းမွန္ေအာင္သာဂရုစုိက္ " လုိ႔ က်ေနာ္နဲ႔ အဆက္အသြယ္ရတုိင္း ေျပာတတ္သည္။ သုိ႔ေသာ္ မသက္သာခဲ့ပါ။ က်ေနာ့္ မိခင္ကုိေတာ့ ေခါင္းကုိက္တာ ေသေကာင္ေပါင္းလဲေရာဂါ မဟုတ္ပါဘူး အေမရယ္လုိ႔ ရယ္ရယ္ေမာေမာ နဲ႔ က်ေနာ္ျပန္ေျပာခဲ့သည္။

က်ေနာ့္ခ်စ္သူကေတာ႔ ေဆးလိပ္နဲ႔အရက္ကုိလွ်ာ့ေသာက္၊နာက္ျပီးညနက္နက္ထိ သိပ္မေနနဲ႔၊ ခါင္းကုိက္တာ အဲ့ဒါေတြေၾကာင့္ေရာ မျဖစ္ႏုိင္ဘူးလားလုိ႔ သတိေပးသည္။
ဟုိတေလာဆီက က်ေနာ့္အိမ္နားက ေစ်းေရွ႔မွာ မိတ္ေဆြေဟာင္းတစ္ေယာက္ႏွင့္ ျပန္ေတြ႔သည္။ ေတြ႕ေတြ႕ခ်င္း သူက က်ေနာ့္လက္ကုိ အားရပါးရ ဆြဲကုိင္ႏႈတ္ဆက္သည္။ အလုိက္သင့္ ျပန္ျပီး ႏႈတ္ဆက္လုိက္ရင္းက သူ႔လက္ေတြ အလြန္ပူေနတာကုိ သတိထားမိလုိ႔ ေနထုိင္ေကာင္းရဲ့လားလုိ႔ က်ေနာ္ေမးၾကည့္သည္။ သူက သူ႔ဦးေဏွာက္ထဲမွာ အၾကိတ္ေတြ႕လုိ႔ ဓာတ္ကင္ကုထံုးနဲ႔ ကုေနေနရသည္ လုိ႔ေျပာေတာ့ က်ေနာ္ခါင္းနားပန္းၾကီးသြားမိတာကုိ  ၀န္ခံရပါမည္။

က်ေနာ္ ေတြးၾကည့္မိပါသည္။ က်ေနာ္သိသေလာက္နဲ႔တင္ က်ေနာ္႔ေဘးမွာ ေခါင္းကုိက္ေနတဲ႔ လူငယ္ေတြ ( က်ေနာ္အပါအ၀င္ ) သံုးေယာက္ရွိသည္။ က်ေနာ့္လုိ လူငယ္ေတြ ဘာေၾကာင့္ ေခါင္းကုိက္ေနၾကသလဲ၊ ဘယ္ေလာက္မ်ားမ်ား ေခါင္းကုိက္ေနၾကသလဲလို႔
က်ေနာ္ ေတာင္ေတာင္အီအီ  စဥ္းစားၾကည့္မိသည္။ ဟုိအရင္ နဂုိေခတ္က လူငယ္ေတြေရာ က်ေနာ္တုိ႔ျဖတ္သန္းေနတဲ့ေခတ္က လူငယ္ေတြလုိပဲ ေခါင္းကုိက္ေ၀ဒနာခံစားၾကရတာပဲလား ... ေတြးလုိ႔ပင္ မဆံုးႏုိင္ပါ။

ေခါင္းတစ္လံုးဆုိတာ ေခါင္းကုိက္ေနရံုနဲ႔ဆုိရင္ေတာ့ ဘာမွအနက္အဓိပၸါယ္မရွိဘူးလုိ႔ က်ေနာ္ထင္ပါသည္။ ဒါဆုိ က်ေနာ့္ေခါင္း၊ ( သုိ႔မဟုတ္ဦးေဏွာက္အတူတူပါပဲေလ ) အဲ့ဒါဆုိ ဦးေဏွာက္ကလဲ အဓိပၸါယ္မရွိတဲ့ ဦးေဏွာက္ေပါ့။ ဒါဆုိ ... က်ေနာ္႔လိုဘဲ ေခါင္းကုိက္ေနတဲ့လူငယ္ေတြကေရာ။ က်ေနာ္ကလြဲျပီး တျခားလူေတြကုိ က်ေနာ္မည္သုိ႔မွ် ထင္ျမင္ခ်က္မေပးခ်င္ပါ။ ေပးဖုိ႔လဲ က်ေနာ္႔မွာခြန္အားမ႐ွိပါ။

ဘယ္လုိပဲျဖစ္ျဖစ္ မနက္ျဖန္မနက္မုိးလင္းရင္ အဆင္ေျပေစဖုိ႔ အရင္းထိေရာက္ေနတဲ့ ေဆးေပါ့လိပ္တုိကို လက္ထဲကပစ္ထုတ္ျပီး၊ ေရေအးေအးတစ္ခြက္ေသာက္လုိ႔၊ အခန္းထဲ ျပန္၀င္ျပီး က်ေနာ္အိပ္ရပါေတာ့မည္။  မဟုတ္ရင္ က်ေနာ့္ေခါင္းေတြ ကြဲထြက္မသြားႏုိင္ဘူးလုိ႔ က်ေနာ္အာမ မခံရဲပါ။ က်ေနာ့္ ေခါင္းေတြကြဲထြက္ မသြားခင္ ခုလုိ အရည္မရအဖတ္မရေတြစဥ္းစားေနမိတဲ့ က်ေနာ္ေခါင္းကုိ ေခါင္းအံုးပ်ာ့ေပ်ာ့ေလးေပၚတင္ျပီး အနားေပးလုိက္ပါဦးမည္.။

++++++++++

ဆားခ်က္တာပါ။ဖတ္ဖူးတဲ့သူေတြ တိတ္တိတ္ေလးေနေပါ့ ေနာ္။ း)
စာေတြ၊ကဗ်ာေတြ ကုိယ့္ဆီစီးဆင္းလာမယ့္ေန႔ကုိ ကုိယ္တုိင္ေမွ်ာ္လင့္ေနမိတာပါပဲ...။

photo ကုိ ဂူဂဲလ္က ရွာတာပါ။

7 Responses to “ေခါင္းကုိက္ျခင္း”

သက္ေဝ said...

ကိုယ္လဲ အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ေခါင္းကိုက္ေနတတ္သူတေယာက္မို႕ သေဘာတက် ဖတ္သြားပါတယ္...။

ကိုယ္ကလဲ ေဆးေသာက္ဖို႕ ဝန္ေလးသူ... အတတ္ႏိုင္ဆံုး အျခားကုထံုးေတြလဲ အမ်ိဳးမ်ိဳး စမ္းသပ္ ေျပာင္းလဲ ၾကည့္ေနသူ...
သို႕ေသာ္လည္း ဘယ္ဟာကမွ ေရေရရာရာ သက္သာသည္ဟူ၍ မရွိလွ...

တျဖည္းျဖည္းနဲ႕ ေခါင္းကုိက္ျခင္းဆိုတာကို ေနသားက်ေနခဲ့ျပီ... ေဝဒနာက သက္သာလာတာမဟုတ္ပဲ ေဝဒနာကုိ ခံႏုိင္လာတာျဖစ္သည္... း))

Anonymous said...

ေခါင္းကိုက္ျခင္းကို ျဖစ္ေစတဲ့ ၉၉ ရာခိုင္ႏွဳန္းက ကိုယ္ခႏၶာမွာ ရိွတဲ့ ၾကြက္သားေတြ ေတာင့္တင္းေနလို႕ပါ။ လက္ျပင္၊ ဂုတ္၊ ႏွဖူး၊ ဦးေရ အဲဒီေနရာေတြမွာရိွတဲ့ ၾကြက္သားေတြ ေတာင့္ေနတတ္လို႕။ အားလံုးကို ေျဖရွင္းတဲ့နည္းကေတာ့ ေရေႏြး ကို ဇလံုထဲထည့္၊ ျပီးရင္ ေျခမ်က္ေစ့ျမ်ပ္တဲ့အထိ ၁၅ မိနစ္ေလာက္စိမ္ထား၊
ေခါင္းကိုက္တတ္ရင္ ေန႕တိုင္းအဲဒီလိုလုပ္၊ ၀မ္းအခ်ဳပ္မခံနဲ႕။ ေခါင္းကိုက္မသက္သာရင္ ၾကိဳက္သလိုေျပာလို႕ရတယ္။

littlebrook said...

အကိုေတာ့ ေခါင္းကိုက္ေပ်ာက္ေဆးေသာက္ပလိုက္ပီ .. ျပတ္ေရာ .. အဲ့ဒါအေကာင္းဆံုး

အၾကမ္းထည္ said...

ဘာေတြမ်ားေခါင္းထဲ သိမ္းထားပါလဲလို႕..သိုက္လာတူးတာ၊.ခုေတာ႕ပါရာစီတေမာ႕ေဆးေသာက္ၿပီး ေခါင္းတၿခမ္းခဲၿပန္သြားၿပီ :D

ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေၿမ႕ ေခါင္းကိုက္ သက္သာေစေသာ္ဝ္.
အၾကမ္းထည္

ေသခ်ာလာဖတ္သြား၏။

ေနာက္ဆံုးအပိုဒ္ကို အၾကိဳက္ဆံုးပါပဲ။ အက္ေဆး သေဘာတရား၊ အႏွစ္သာရ၊ အေငြ႔အသက္ အျပည့္အ၀ရတဲ့ အပိုဒ္ေလး။

ဒါနဲ႔မ်ား.. ဟြန္း.. >_>

Unknown said...

အက္ေဆးေကာင္းေလးပါ။ မဖတ္ရေသးသမို႔ ဆားလို႔ မျမင္ပါ။

purplemay said...

ခရမ္းလည္း ကိုက္လိုက္တဲ့ေခါင္း....ဒီေရာက္မွပိုဆိုးလာသလိုလို...။
ဖတ္လို့ေကာင္းတယ္....။ link ယူသြားတယ္ေနာ္...sis ေလး...